Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/35826| Title: | Qué significado atribuyen a la media aritmética profesores de matemática en ejercicio? |
| Other Titles: | What meaning do mathematics in-service teachers attribute to the arithmetic mean? |
| Authors: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia Breda, Adriana Font Moll, Vicenc |
| metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia, eulalia.calle@ucuenca.edu.ec |
| Keywords: | Teacher training Arithmetic average Ontosemiotic Approach Formación de profesores Media aritmética Enfoque ontosemiótico Educación secundaria básica (13-16 años) |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.2 Educación especial |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
| Issue Date: | 2020 |
| metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 33, número 1 |
| metadata.dc.source: | Acta Latinoamericana de Matemática Educativa |
| metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
| Abstract: | |
| Description: | |
| URI: | https://www.clame.org.mx/documentos/alme33_1.pdf |
| metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.clame.org.mx/actas.html |
| ISSN: | 2448-6469 |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| documento.pdf | document | 603.55 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||

