Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/35464| Title: | Voices together: perspectives from the host and sojourner communities |
| Authors: | Sweeney, E Leggett Childs, S S Loja Criollo, Ana Beatriz Loja Criollo, Zoila Yolanda |
| metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Sweeney, E Leggett , els237@psu.edu |
| Keywords: | Studies abroad Intercultural sensitivity L2 learners |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.4.1 Sociología |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.4 Sociología |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 03 - Ciencias Sociales, Periodismo e Información |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0314 - Sociología y Estudios Culturales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 031 - Ciencias Sociales y Ciencias del Comportamiento |
| Issue Date: | 2019 |
| metadata.dc.ucuenca.embargoend: | 31-Dec-2050 |
| metadata.dc.ucuenca.paginacion: | 289-313 |
| metadata.dc.source: | Redefining Teaching Competence through Immersive Programs: Practices for Culturally Sustaining Classrooms |
| metadata.dc.identifier.doi: | 10.1007/978-3-030-24788-1_11 |
| Publisher: | Palgrave Macmillan |
| metadata.dc.type: | CAPÍTULO DE LIBRO |
| Abstract: | |
| URI: | https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85086210131&doi=10.1007%2f978-3-030-24788-1_11&partnerID=40&md5=cfbb5919ec8268cb1abd46bfbce0aa49 |
| ISBN: | 978-303024788-1;978-303024787-4 |
| ISSN: | 0000-0000 |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| documento.pdf Until 2050-12-31 | document | 222.99 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||
