Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/46064| Title: | Implementing Critical Pedagogy in EFL Classes: Pre-Service Teachers’ Experiences |
| Authors: | Fajardo Dack, Tammy Mercedes Argudo Serrano, Juanita Catalina Abad Celleri, Mónica Patricia Torres Ortiz, Rosita Monserrath |
| Keywords: | Critical pedagogy Pre service teachers Social justice Community outreach practicum Agents of change |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
| Issue Date: | 2024 |
| metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 17, número 4 |
| metadata.dc.source: | International Journal of Instruction |
| metadata.dc.identifier.doi: | 10.23918/ijsses.v10i1p13 |
| metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
| Abstract: | |
| URI: | https://www.e-iji.net/volumes/380-october-2024,-volume-17,-number-4 |
| metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.e-iji.net/ |
| ISSN: | 1308-1470 |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| documento.pdf | 353.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||
