Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/40809| Title: | The design of a flexible bus line plan |
| Authors: | Vanegas Peralta, Pablo Fernando Tampére, Chris Ávila Ordóñez, Elina María Vansteenwegen, Pieter |
| metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Avila Ordoñez, Elina Maria, elina.avilao@ucuenca.edu.ec |
| Keywords: | Alternative lines Genetic algorithms Line planning problem Flexible line plan |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 2. Ingeniería y Tecnología |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 2.2.4 Ingeniería de La Comunicación y de Sistemas |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 2.2 Ingenierias Eléctrica, Electrónica e Información |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 06 - Información y Comunicación (TIC) |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0613 - Software y Desarrollo y Análisis de Aplicativos |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 061 - Información y Comunicación (TIC) |
| Issue Date: | 2022 |
| metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 203 |
| metadata.dc.source: | Expert Systems with Applications |
| metadata.dc.identifier.doi: | 10.1016/j.eswa.2022.117352 |
| metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
| Abstract: | |
| URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/40809 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85130345249&doi=10.1016%2fj.eswa.2022.117352&origin=inward&txGid=2efeb6d6978fbefb9de74d58e4592b5c |
| metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.sciencedirect.com/journal/expert-systems-with-applications/vol/203/suppl/C |
| ISSN: | 0957-4174 |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| documento.pdf | 4.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||
