Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34070| Title: | Aplicación e impacto de las tics en la enseñanza de las matemáticas: una revisión sistemática |
| Other Titles: | Application and impact of tics in the teaching of mathematics: a systematic review |
| Authors: | Guachun Lucero, Freddy Patricio Illescas Peña, Lourdes Eugenia |
| metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Guachun Lucero, Freddy Patricio, patricio.guachun@ucuenca.edu.ec |
| Keywords: | Matemáticas TICS Enseñanza Revisión sistemática |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.9.1 Ciencias Sociales Interdisciplinarias |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.9 Otras Ciencias Sociales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Eduación |
| Issue Date: | 2018 |
| metadata.dc.ucuenca.volumen: | volumen 0, número 0 |
| metadata.dc.source: | V Congreso REDU |
| Publisher: | Universidad de Cuenca |
| metadata.dc.description.city: | |
| metadata.dc.type: | ARTÍCULO DE CONFERENCIA |
| Abstract: | |
| Description: | |
| URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34070 https://www.ucuenca.edu.ec/la-investigacion/direccion-investigacion/noticias/6227-memorias-v-congreso-redu |
| metadata.dc.ucuenca.urifuente: | http://congreso.redu.edu.ec/ |
| ISBN: | 978-9978-301-83-8 |
| ISSN: | 0000-0000 |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| documento.pdf | document | 5.99 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||

