Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43467| Title: | Effects of direct focused feedback and no feedback on run-on sentences, sentence fragments, and noun-pronoun agreement errors of EFL tertiary students |
| Authors: | Villavicencio Reinoso, Jorge Mauricio Argudo Serrano, Juanita Catalina |
| Keywords: | Direct focused EFL Writing Noun pronoun agreement Run-ons Fragments Feedback |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 6. Humanidades |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 6.5.1 Otras humanidades |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 6.5 Otras Humanidades |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
| Issue Date: | 2021 |
| metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 12, número 14 |
| metadata.dc.source: | Journal of Education and Practice |
| metadata.dc.identifier.doi: | 10.7176/JEP/12-14-03 |
| metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
| Abstract: | |
| URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43467 https://iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/56338/58179 |
| metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://iiste.org/Journals/index.php/JEP |
| ISSN: | 2222-1735, 2222-288X |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| documento.pdf | 193.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||
