Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/41931| Title: | A case study of learning strategies of older adults attending an english course |
| Other Titles: | Un estudio de caso de estrategias de aprendizaje de adultos mayores que asisten a un curso de inglés |
| Authors: | Quinde Lituma, Maria Elena Mora Reino, Juan Fernando Quito Gutiérrez, Isabel Rosalva Macias León, Louis Eduardo Farez Plasencia, Maria Isabel |
| metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Mora Reino, Juan Fernando, fernando.mora@ucuenca.edu.ec |
| Keywords: | Learning strategies Older adults Lifelong learning EFL |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.2 Educación especial |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
| metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
| Issue Date: | 2018 |
| metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 9, número 2 |
| metadata.dc.source: | Maskana |
| metadata.dc.identifier.doi: | 10.18537/mskn.09.02.01 |
| metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
| Abstract: | |
| Description: | |
| URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/41931 https://publicaciones.ucuenca.edu.ec/ojs/index.php/maskana/article/view/2388 |
| metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://publicaciones.ucuenca.edu.ec/ojs/index.php/maskana/issue/view/125 |
| ISSN: | 1390-6143, e 2477-8893 |
| Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| documento.pdf | 661.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
| ||||||||||
